Rotterdam Central Park
  • Home
  • Geschiedenis
  • Economie
  • Vergroening
  • Politiek
  • Word sympathisant
    • Word lid
    • Doneer
    • Contact


Factsheets

  • Toelichting op factsheets
  • RTHA zakenvliegveld
  • Geluidsvermindering
  • "Duurzame Luchtvaart"
  • Elektrisch vliegen
  • Schoner en Stiller
  • Synthetische kerosine
  • 1 = 1 miljoen
  • Waar het vliegveld over beslist

  1. U bevindt zich hier:  
  2. Startpagina
  3. Economie
  4. Economie
Details
Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Hergebruik vliegveld type 2: Hergebruik

De praktijk: Oorspronkelijke kenmerken van het vliegveld worden hergebruikt: Maurice Rose Vliegveld, Frankfurt am Main

Lees meer …

Details
Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Hergebruik vliegveld type 1: Transformeer

De praktijk: Airport Stapleton herontwikkeling, Denver

Lees meer …

Details
Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Verouderde vliegvelden voor hergebruik

Vernieuwde landschappen: Verouderde vliegvelden als landschapsreservaten voor adaptief hergebruik.

Lees meer …

Details
Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Een alternatief voor Rotterdam The Hague airport

Op 600 meter van de startbaan begint de eerste bebouwing. De overlast is de afgelopen jaren enorm toegenomen met alle nadelige gevolgen voor de gezondheid en leefomgeving.

Lees meer …

Details
Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Antwoord op de vraag wat een vliegticket zo goedkoop maakt

Financiële redacteuren van "Follow the Money" deden onderzoek naar antwoord op de vraag wat een vliegticket zo goedkoop maakt. Zij ontdekten een wirwar aan geldstromen die in lucht opgaan.

Lees meer …

Pagina 2 van 2

  • 1
  • 2
Link to /economie

Naar overzicht artikelen in de rubriek Economie

© 2023 - "Rotterdam Central Park" en "Central Park Rotterdam" zijn geregistreerd op naam van Vereniging BTV-RotterdamAirport.nl. Alle rechten voorbehouden. Publicatie van artikelen van deze website is uitdrukkelijk toegestaan, mits deze site als bron wordt vermeld. | Privacy verklaring